Καλώς Ήρθατε,

Ads 468x60px

Τα μάτια σαν δακρύζουν





Εγώ μπορώ να δω καλά 
Τα μάτια σαν δακρύζουν 
Και τα δικά σου μάτια μου 
Και σίδερα λυγίζουν …

Μπορεί να μου το έκρυψες 
Αυτό το μαύρο δάκρυ 
Όμως το είδα μάτια μου 
Στου βλέφαρου την άκρη…

Ίσως και να μου θύμωσες 
Να έκανες λάθος σκέψη 
Να ξέρεις πως δεν έχω πει 
Την τελευταία λέξη…

Μπορεί να μου εξήγησες 
Πως είναι η χημεία 
Μα εγώ απογοήτευση 
Πήρα ακόμα μια…

Κι όμως θυμάσαι στο είχα πει 
Δεν είμαι όπως οι άλλοι
Και πως καρδιά καρδούλα μου 
Έχω πολύ μεγάλη…

Θυμάσαι πως σου είχα πει 
Για να υπάρξει έλξη 
Πρέπει κι οι δυο μας οι καρδιές 
Να αλλάξουν πλέον θέση…

Θα πρέπει να χτυπήσουνε 
Να βγουν από το στήθος 
Τότε λοιπόν μελένια μου 
Και τότε πάλι ίσως?

Μου μίλησες αυθόρμητα 
Αυθόρμητα μιλάω
Και πάλι το τραγούδι μου 
Για σένα τραγουδάω…