Καλώς Ήρθατε,

Ads 468x60px

Την τοξική αγάπη σου,



Την τοξική αγάπη σου ένοιωσα στο κορμί μου
Τη θλίψη μου και τη χαρά μετέδωσα απ’ το φιλί μου
Όλα του βιου τα δύσκολα τις χάρες και τις λύπες
Μέσα σου εναπόθεσα και τρυφερά τα πήρες.

Όταν τ’ αστέρια λάμπουνε και ο αέρας πνέει,
Όταν η νύχτα έρχεται κι ο νούς μου αναπνέει,
Είναι μονάχα πούσαι εσύ στα πέρατα κρυμμένος
Πίσω από λέξεις και ματιές με μάγια αναθρεμμένος.

Φέγγεις σαν άστρο ονειρικό, ξεκούραση στα μάτια,
Σκλάβα έχεις τη σκέψη μου και τα δεσμά σου χάδια,
Τον έρωτά μου ακουμπάς, δειλά με ξεσηκώνεις,
Σαν την ελευθερία μου με τέχνη ακυρώνεις.

Δεν θέλω να ελευθερωθώ ποτέ απ’ την αγκαλιά σου
Τις προσταγές σου θα κρατώ μέσα από την καρδιά μου
Προστάτη μου και φυλαχτό στο στήθος μου αιώνια
Κατώφλι δίχως γυρισμό η αγάπη μου στα χρόνια.

Nina Mag

Αναδημοσιευσα Απο Αυτά είναι τα στιχάκια μας !